Elioni krediit; esimene laen 0 intressiga

See teema meile õnneks muresid ei valmista. Lootsin väga, et Estonian Air lahkub Tallinnast õigeaegselt ja jõuame Dubai lennule muretult.

Krediitkaartide vastuvõtmine internetis | Internetiturundus

. Niisiis pikemate reiside puhul eelistaks ma igatahes Etihadi.

Tallinn

. Seda enam nautisime eesti stjuuardi teenindust ja mulle tundus, et ka talle olid meeltmööda eestikeelsed kliendid. Meie esimene lend Vietnami poole läks lõuna ajal, kuid sättisime end ennatlikult kaks tundi varem Tallinna lennujaama, nagu soovitatud. Väga valge naha ja siniste silmadega inimesi liigub siin ka, kuid ikkagi on valdav mass pruunisilmne. Tallinna lennujaam näeb praegu üldse seest väga esinduslik ja hea välja. Ka pimedas paistavad lennukiaknast vaadates selgelt ära heledad liivalaigud, madalamale jõudes märkasime, et sisuliselt igasugune rohelus puudub sootuks. Uuendatud ala, mis asub peale passikontrolli, on mõnus ja põnev. Üllatuslikult on paaritunnine uinak sellises olukorras vägagi kosutav. Esimene kord, kus ma sellisest võimalusest tõsiselt puudust tunnen. Väga mitmed reisijad kasutavad seda ära hea une eesmärgil, heites pingiridade taha põrandale vaibale magama. Dubai lennujaam on pikliku kujuga, kuid lihtsa ülesehitusega. Meie pisikesele propellerlennukile tuli vastu buss, mis meid lennujaama hoonesse viis. Kui Emiratesi klienditeeninduse leti juurde minna, alles siis on seal leti ees märgata sellekohast silti. Viimase üle rõõmustasime M-ga mõlemad – olime söönud tugeva hilise hommikusöögi, aga lõuna oli meil täiesti vahele jäänud ja nälg juba vaikselt näpistas. Dubai on transiitlennujaam, siit läheb lende sõna otseses mõttes kõikjale maailmas. Nii Peterburi lennujaamas kui Emiratesi lennukis kippusid teenindajad meiega vene keelt rääkima. Niipalju siis minu maapealsest tualetiskäigust. Seejärel avastasin, et ühtegi muud inglise keelset silti lennujaamas enam ei olnud ja tänasin mõttes neidu antud juhiste eest, sest õige värava leidsime me õnneks koheselt üles. Oleme viimasel ajal lennanud lühikesi otsi odavlennufirmadega ja olin unustanud, et ka lühilennul võib olla päris mõnus pardateenindus. Hoonesse sisenemisel oli meil vastas aga juba teine näitsik venekeelse sildiga, millel õnneks ka alumine rida inglise keelse tõlkega „Airport transfer“. Kui kõikjal lennujaamades rõhutatakse pidevalt, et ärge jätke oma pagasit järelvalveta, muidu lennujaama meeskond eemaldab selle, siis Dubai lennujaamas sellist teksti kusagilt ei kuule ega ühtegi sellise kirjaga silti ei kohta. Kokkuvõttes Dubai lennukile jõudmine läks oluliselt libedamalt, kui ma ennustada oleksin osanud. Peamiselt on üks korrus, mille keskel on äritänav kõikvõimalike maksuvabade poodidega alustades parfümeeriast, kuldehetest ja lõpetades tehnikaga, ning mõlemal pool ääres käiguteed, lennuväravad ja istumistoolid lendu ootajatele. Viimane on tõeline revolutsioon! Dubaisse maandusime veidi peale südaööd. Lennuplaani vaadates tunduvad sellised maandumised ja õhkutõusmised siin olevat igapäevased. Muide, Dubai lennujaamas on ka mitmed palveruumid meestele ja naistele eraldi, arvestades siinse kandi moslemite hulka. Ainsad sildid, mis kõikjal üleval on, manitsevad lendajaid võimalikult vara lennule jõudmast, et lend saaks võimalusel isegi varem välja minna. Eks paistab, praeguseni ma selleni jõudnud pole, aga M on minu tukkumise ajal juba peaaegu pool raamatut läbi lugenud ega saanud seda vahepeal käestki panna, sest huvitavaks oli läinud. Dubai lennujaam ise on aga suurim, mida ma siiani näinud olen. Elioni krediit; esimene laen 0 intressiga. Peterburis maandusime õigeaegselt. Bussis küsis lennujaama teenindaja kõva häälega vene keeles, kas keegi lendab edasi ka Dubaisse. Mõnus väljasirutamise võimalus igatahes.

Laen eraisikult; интрессы по кредитам в Эстонии. Kui just mitte otselendu, siis ümberistumisega kindlasti. Ma ei kujutaks ette, kui peaksin sellise süsteemiga veetma lennukis väga pikki tunde. Ma olin Etihadist siis vaimustuses ja olen seniajani Etihadist üksnes ülivõrdes rääkinud. Loodetavasti sedakorda ei ole meil vaja pagasi raskuse pärast enam muretseda. Dubai on üldse väga ilusasti valgustatud väga suur linn. Peale mõningast otsimist leidsime ka endale lamamistoolidel kaks kohta ning saime vahetustega kumbki paar tundi magada. Esimese hooga vaatasin, et majade vahel on veidrad heledad põllud, alles hetk hiljem tabasin, et need on liivaväljad, sest Dubai asub ju keset kõrbe. Lennupileteid broneerides mõtlesin, kas võtta esimene lend hommikul vara ja jätta ümberistumise vahele mitu tundi või võtta see lend ikkagi vaid paari tunnise vahega järgmisele lennule. Ahaa! Võtsin jope seljast ja panin ka selle plastikkasti. Kui me Austraalias käisime, siis lendasime sinna pikad lennud Etihadiga. Nende peamiseks erinevuseks on aga lennuki meelelahutussüsteem, mis Emiratesil ei ole kuigi kliendisõbralik. Ka infopunkt meid selles osas palju aidata ei osanud. Lõpuks haarasin riiulilt ainsa pehmekaanelise raamatu, mida üldse reisil lugeda võiks: Kadri Kõusaare „Alfa“. Kuigi ma pole vene keelt üpris ammu kasutanud, avastasin eneselegi üllatusena, et sain kogu jutust probleemideta aru. Neiu juhendas meid kohe hoonesse sisenemisel minema trepist üles teisele korrusele transiidilauda, et sealt saada kätte oma järgmise lennu pardakaart ning lubas meile ka trepi kätte näidata. Selle peale sain taas lause vene keeles, mida ta õnneks küll täiendas: „Jacket!“.

Esimene SMS laen tasuta « Sinu valik -

. Meie lennujaam on väike, aga annab nüüd silmad ette nii mõnelegi suuremale lennujaamale, mis igav ja kõle on. Emiratesil jookseb aga igal kanalil oma film ja kui sa alguse maha magasid, siis jääb sul see nägemata ning saad alguse vaadata siis, kui muu film nähtud ja film uuesti peale hakkab. Lennukiaknast vaadet nautida oli äärmiselt põnev – ka suured maanteed on ilmselt täies ulatuses tänavavalgustusega kaetud, mis joonistab pimeduses maha pikad looklevad heledad read silmapiiri taha. Terve lennujaam on üldse täis kõikvõimalike lennufirmade äri- ja esimese klassi reisijate loungesid, mitmetes neist ka klientidele loodud magamisvõimalused lendudevahelisteks aegadeks. Reisipäeva hommikul Tallinna Lennujaama lehelt lahkuvate lendude staatust kontrollides avastasin, et hommikul varasem lend, mille vahel valisin, oligi tühistatud. Kuna paar tundi on igal pool reeglina ümberistumiseks piisav aeg, läksin ikkagi pakutud teed. Et oma vigadest õppida, tellis M kaalu seekord ära paar kuud varem eBayst päris mõistliku hinna eest. Me oleme küll varem läinud korra puhkusreisile vaid kerge käsipagasiga, kuid siis olime plaaninud ka südamest kohapeal Itaalias šopata. Minu teada on Etihadi suurimaks konkurendiks teine Araabia Ühendemiraatide lennufirma Emirates. Kui nüüd päris aus olla, siis ilma varasemate juhtnöörideta ainult seda silti nähes poleks ma tegelikult osanud arvata, et see just meile mõeldud on. Teisest küljest on ilmselt meie välimus ka paras eksootika – Dubai lennujaam on täis eelkõige asiaate, tõmmusid, veidi ka väga tumeda nahaga inimesi. Etihadil on võimalik ise valida filmide nimekirjast millist vaadata soovid, millisel ajal ja seda ka vajadusel pausile panna, justnagu Elioni digitv videolaenutuses. Ka ei saa käsipagasis olla midagi teravat. Kui mehed on reeglina euroopalikult riides, mõned araablased välja arvates, siis naisi kohtab siin paljuski burkades, näokatetes, peakatetes, aga ka hindudele omases riietuses lisaks meile omasele europiidsele riietusstiilile. Päris nii mu plaanid aga tegelikkuses ei läinud. Kui kohe kohapealt ka lisariideid ei leia, siis saab riideid ka pesta, nii et selles mõttes pole midagi hullu. Vastasin instinktiivselt samuti vene keeles, mille peale saime ka edaspidised juhtnöörid venekeelsed. Lennujaama keskosas on aga ka lamamistoolide rivid, kus on vabade kohtade olemasolul võimalik end veidi mugavamalt tunda ja ka mõnus uinak teha. Jah, terve Minu-reisiraamatute sari oli seal küll olemas, aga see polnud hetkel see teema. Emiratesi enda lehel sellekohast infot ma ei leidnud ja kui lennujaama tulime, siis ega sellekohane silt ka kuskil silma ei hakka. Paar eesti keelset raamatut, mis põnevad lugemiseks oleks olnud, olid aga kõvakaanelised, mis on reisimiseks eriti ebapraktilised. Otsustasime võtta kaasa hädavajalikud riided – niikuinii ostame kohapealt riideid endale juurde ja selleks on mõistlik ka kohapealt muretseda endale äraantavasse pagasisse tagasitulekuks kohver, sest tagasitulekul pole meil nappe lennuaegu. Sõna otseses mõttes vaatad ringi suu ammuli peas. Inimesed magavad siin väga rahulikult, ilma et keegi nende asju valvaks. Meie silma jaoks väga harjumatu. Esimene näitsik andis meid meeldivalt teisele üle, kes meid transiidilaua juurde viis, seal uued pardakaardid andis ja järgmised juhtnöörid: otse mööda koridori ja siis vasakule. Üsna üllataval kombel saime kotid esimese hooga pakitud ning kõik vajalik mahtuski koheselt kaalupiirangusse. Õnneks leidsime korraliku pisikese elektroonilise pagasikaalu, mida ka reisile kaasa võtta, Prismast. Jäin talle nõutult otsa vaatama ja palusin inglise keeles korrata. Ainus faktor, mida siin kiirendada saab aja kokkuhoiu eesmärgil, on äraantava pagasi kättesaamise ootamata jätmine ehk teisisõnu mitte võtta kaasa äraantavat pagasit. Kahjuks see, mis reisi alguseks kohale ei jõudnud, oli aga pagasi kaal. Olid küll mõned kõvakaanelised, mida ma kindlasti lugeda tahaks ja meeleldi koju soetaks, kuid pehmekaaneliste valik pehmelt öeldes puudus. Olin Peterburi lennul mõelnud, et maandudes muretseme transiidilauast endale järgmised pardakaardid ja seejärel käin tualetis, sest lennuki pisikesed putkad pole mulle just meeltmööda. Seega on lennujaam täis kõikvõimalikku sagimist ja ilmselt on siin ka kõik maailma rahvused esindatud reisijatena. Kohe peale turvakontrolli avastasime end lennukis istumas. Õues sadas valget lund ning termomeeter näitas üle hulga aja taas miinuskraade. Veidi harjumatu oli aga hommikul pool kuus kõlaritest lastav araabiakeelne palvuselaul. Üldiselt peetakse meid siinsel reisil siiani ka venelasteks. Igatahes oli ta meiega ülihoolitsev, pakkus meie jaoks reisi veelgi mugavamaks tegevaid lisalahendusi välja ning ühe šokolaadivahvli asemel saime kaks ilma küsimata. Kiirlaenud kergelt; laenud Tartus sularahas. Kuigi olime puhkuseplaanid korralikult paika pannud üsna viimase detailini juba paar nädalat varem, läks muude toimetustega kuidagi nii kiireks, et kotid pakkisime ikkagi lõpuks alles viimase päeva hilisõhtul enne reisile minekut. Enamus lennujaamast on kaetud marmorpõrandaga, kuid osas, mis asub ida tiivas korrus allpool, on peamiseks põranda katteks vaip. Kuna Eesti Õhul on viimasel ajal olnud keerulised ajad ning nad plaanivad suure osa oma liinidest sulgeda, ent on ka varem hiilanud suurte hilinemiste ja reiside ära jätmisega, siis pigem olin nende suhtes ettevaatlikud. Seekord tuli meil käsipagasiga umbes kahe nädalasele reisile minna sootuks aga teisel põhjusel: olime otsustanud peale Ho Chi Minhi maandumist kohe veel ühe siselennu otsa teha, et jõuda kesk-Vietnamisse veel samal õhtul. Lennujaama ajalehekioskis, kus ka raamatuid müüakse, avastasin aga, et ka seal polnud just suuremat valikut pehmekaanelistest eestikeelsetest huvitavatest raamatutest. Ühest otsast teise normaalses tempos jalutamiseks kulub umbes kolmveerand tundi. Seekordsed lennud olid meil kõik aga Emiratesiga planeeritud ja seetõttu olid minu ootused väga kõrged

Comentarios